Aug 30, 2008

Happy and Touching

午夜十二点多 当我正在褒着赚人热泪的 溏心风暴II
接到了你们的来电
说真的 超感动 超开心的
我离开Training 的地方 快一年了
那三个月 从不熟 到一班好朋友
还真的很难得
所以 我真的很开心认识你们
哈哈



Dear Pearly, daisy,chinkuang n kenny
Thanks for calling~

等我两个星期 等一切settle down
我就可以找你们了
说不定 和你们在同一个office工作
哈哈。。

2 comments:

Anonymous said...

its good to know about it? where did you get that information?

Anonymous said...

I agree with you about these. Well someday Ill create a blog to compete you! lolz.