Dec 17, 2008

What's Your Favourite Love Song?

"What's your favourite love song?"


我的回答是

我有太多太多喜欢的歌了
真的没有办法 选一首出来

直到刚才驾车时 脑海里突然出现了这首歌
这是一首 第一次听到 就很有感觉的歌
看到歌词 更是被它深深吸引
那时候 它还是我的手机信息铃声

所以 我想介绍给你们这首歌
请记得留意它的歌词
我现在真的感触良多


金 莎 - 我介意
词:陈德志 曲:李志源

其实我的安静有迹可寻
只是你不太留心而已
如果说 两个人在一起
比一个人孤寂
爱会不会过期
渐渐你成为我部落格里
被别人阅览着的心情
我听说 留言的人会有个面具
那个匿名的 会不会就是你
我还是介意你的话
总在无意间变化
介意你对爱的想法 和我有了分岔
我介意你没忘了她
介意你还放不下
该迁就还是一笑而罢




各位~

What's your favourite love song?
欢迎踊跃给意见~

7 comments:

Anonymous said...

Hehe... I have many favourite love songs. However, I can name three of which I love listening to currently which are:

Every Breath You Take - The Police
Because You Loved Me - Celine Dion
Because I Love You - Shakin' Stevens
and
The Only One - Chicago

zhi yuan said...

wow, that is ur favourite song? feel so proud :p

Anonymous said...

hahaaha....my favorite song for currently is 說好的幸福呢? and 你不真正的快樂....

KwongHong said...

有些情歌喜欢一时,有些情歌喜欢很久.

在我的情歌list里面,应该是

1)情人 - Beyond
2)Always - Bon Jovi

Anonymous said...

有同感!第一次听这首歌就很喜欢了~
它也曾经成为我的手机铃声 ^^

这首歌的歌词。。好像每一句都在讲我酱。。哈哈哈!!

我也有好多喜欢的情歌。。
当然这首也是当中的一首。。
我还很喜欢“白色风车”,“最长的电影”,“说好的幸福呢”。。
太多啦!!写不完。。嘻嘻~

leo said...

eugene,
i tot you said three songs?but u listed 4 songs..haha..

zy,
that is one of my favourite song:)

yww,
i like shuo hao de xin fu ne also..

kwong hong,
agree with you~

kewei,
haha..from the song u listed, can see that u like jay a lot~

Anonymous said...

英文歌就是属于 Lucky ( Jason Mraz feat. Colbie Caillat).
很欣赏他们两个的合唱真的很棒!