Apr 6, 2009

我真的很勇敢

Date: 28-3-2009

我想 我大概永远不会忘了这一天
这是我梦寐以求的事 只是 真的害怕
怕父母的责骂 怕世俗的眼光
但是 想了那么久 还是鼓起勇气
我 的身上 多了一个 刺青
当然 这种一世人可能只做一次的事情
我还是会拍下全程和大家分享咯

Photobucket
和师傅们讨论图画

Photobucket
签生死状 噢 只是留下个人资料啦

Photobucket
比对一下 然后把图画印上去

Photobucket
开始前 可以看到我很紧张吧 强颜欢笑

Photobucket
开始了 老实说 真的不同 只是刺刺的

Photobucket
因为我前面是一大片的镜子 所以我真的不敢睁开眼睛 很怕呢

Photobucket
成果

整个过程 历时半个小时左右
如果你们问我会后悔吗
其实还好 因为 这已经不能够回头了啊
哈哈 可是 大家都说 看起来不像真的
好像 画上去的
让我 好失落

你们觉得怎么样呢?

4 comments:

Anonymous said...

Hey!! i think it is brilliant! !
nope it looks ok why did u think it is fake?

Personally i love tattoo and i am observing ppl's one.
They are all looking cool.
got one of my friend a uni student almost whole body pasted with tattoo and i liked his stars on the forearm. very big and colourful.
i am just afraid one i tried it i will do more n more n more haha.

q'bert

Julez said...

Wow...

Seeing the tattoo in real life was really nice and make me feel like getting one...

but when i saw the pics on of the thing used for tattoo~ing...i dont think i can do it la...scared. Hehe

and also i dont think i am "allowed" to get one. Haha

But it i think your tattoo is really cool!

* Shu Chin * said...

now only i know the tattoo is star actually...

生番薯 said...

how ur tattoo now??should be clearer now right?show show...hard to see u now